Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Współczesne mechanizmy aukcyjne na potrzeby rynku mediowego

Uproszczony widok
dc.abstract.plReklama internetowa jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się form reklamy na rynku polskim. W artykule dokonano przeglądu koncepcji wykorzystania mechanizmów aukcyjnych na potrzeby sprzedaży reklam internetowych. Analiza dostępnych rozwiązań, w tym ich wad i zalet, takich jak przydatność w ustalaniu gotowości do zapłaty reklamodawców, pozwala na wskazanie praktycznych rekomendacji dotyczących zastosowania konkretnych mechanizmów aukcyjnych dla rynku mediowego w Polsce jako alternatywy dla tradycyjnego sposobu zawierania transakcji kupna/sprzedaży przestrzeni reklamowych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorZawadzki, Wojciech
dc.contributor.authorRachubik, Joanna
dc.contributor.authorFiok, Krzysztof
dc.contributor.authorWilamowski, Maciej
dc.contributor.authorMaciejewski, Wojciech
dc.contributor.authorMirowska-Wierzbicka, Dorota
dc.contributor.authorSzczurek, Mateusz
dc.date.accessioned2024-01-26T12:08:11Z
dc.date.available2024-01-26T12:08:11Z
dc.date.issued2021
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.volume2
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125368
dc.identifier.weblinkhttp://www.sim.wz.uw.edu.pl/pl/numer/numer-2-2021
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeconomics and finance
dc.relation.ispartofStudia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski
dc.relation.pages61 - 75
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleWspółczesne mechanizmy aukcyjne na potrzeby rynku mediowego
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication