Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu samooceny Pokolenia Z

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe following bachelor's thesis entitled: The role of social media in shaping Generation Z's self-esteem raises the issue of the impact of social media on the self-perception of representatives of Generation Z. It examines the role that social networks play in the lives of young people, how they use them and which platforms they use most often. The bachelor's thesis also focuses on the importance of self-esteem and the factors that contribute to its deterioration. It presents both positive and negative aspects of using social media platforms, as well as the effects of staying too long in the online space. The purpose of the bachelor's thesis is to investigate whether and what impact social media can have on the self-esteem of Generation Z members through an online survey.
dc.abstract.plPoniższa praca pt.: „Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu samooceny pokolenia Z” podejmuje temat wpływu mediów społecznościowych na postrzeganie siebie przez przedstawicieli generacji Z. Bada ona rolę, jaką serwisy społecznościowe odgrywają w życiu młodych ludzi, w jaki sposób je użytkują i z jakich platform najczęściej korzystają. Praca skupia się także na znaczeniu samooceny i czynnikach, które wpływają na jej pogorszenie. Przedstawia ona zarówno pozytywne, jak i negatywne aspekty korzystania z platform społecznościowych, a także skutki zbyt długiego przebywania w przestrzeni internetowej. Celem pracy jest zbadanie czy i jaki wpływ mogą mieć media społecznościowe na samoocenę osób należących do generacji Z za pomocą ankiety online.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorOleszycka, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-09T12:46:22Z
dc.date.available2025-01-09T12:46:22Z
dc.date.defence2024-07-10
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-27
dc.description.promoterMikucki, Jacek
dc.description.reviewerMikucki, Jacek
dc.description.reviewerGłowacki, Michał
dc.identifier.apd234693
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163537
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enSelf-esteem
dc.subject.engeneration Z
dc.subject.ensocial media
dc.subject.plSamoocena
dc.subject.plpokolenie Z
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.titleRola mediów społecznościowych w kształtowaniu samooceny Pokolenia Z
dc.title.alternativeThe role of social media in shaping Generation Z's self-esteem
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication