Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Pisanie, przymus, wstyd. Alfabetyzacja dzieci jako medium cywilizowania w międzywojennej Polsce

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorRakoczy, Marta
dc.date.accessioned2024-01-29T02:09:18Z
dc.date.available2024-01-29T02:09:18Z
dc.date.issued2023
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/157575
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationculture and religion studies
dc.publisher.ministerialOficyna Naukowa (Warszawa)
dc.relation.bookCywilizowanie dzieci? Społeczno-kulturowe badania dzieciństwa w perspektywie teorii Norberta Eliasa
dc.relation.pages86-106
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titlePisanie, przymus, wstyd. Alfabetyzacja dzieci jako medium cywilizowania w międzywojennej Polsce
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication