Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Czy nauczycielskie oceny osiągnięć szkolnych z matematyki i języka polskiego są stronnicze ze względu na płeć uczniów?

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorŚwist, Karolina
dc.contributor.authorHumenny, Grzegorz
dc.contributor.authorHawrot, Anna
dc.contributor.authorSkórska, Paulina
dc.contributor.authorDolata, Roman
dc.contributor.authorGrygiel, Paweł
dc.date.accessioned2024-01-28T20:12:42Z
dc.date.available2024-01-28T20:12:42Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/151855
dc.identifier.weblinkhttp://www.ptde.org/pluginfile.php/1328/mod_page/content/9/nota%202017.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialPTDE, Grupa TOMAMI
dc.relation.bookDiagnozowanie umiejętności praktycznych w toku kształcenia i egzaminowania
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleCzy nauczycielskie oceny osiągnięć szkolnych z matematyki i języka polskiego są stronnicze ze względu na płeć uczniów?
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication