Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ treści wideo na platformach takich jak YouTube, czy TikTok na zaangażowanie użytkowników i osiąganie celów marketingowych

Uproszczony widok
dc.abstract.enThis hypothesis addresses video marketing on YouTube and TikTok. It aims to explore what type of content breaks consumers’ stereotypical attitudes towards „annoying” and „boring” advertising and what impact this has on campaign effectiveness. The paper includes characteristics of both platforms and discusses contemporary trends used in marketing campaigns. Through the analysis of industry research, expert opinions and based on own observations, the following conclusions were drawn: audiences appreciate brand authenticity and creativity, companies try to create viral content by analysing current trends, and YouTube and TikTok are thriving, giving companies more and more opportunities to creatively use the tools offered as well as their algorithms.
dc.abstract.plNiniejsza praca dotyczy wideo marketingu na platformach YouTube i TikTok. Jej celem jest zbadanie jakiego rodzaju treści przełamują u konsumentów stereotypowe nastawienie do „denerwujących” i „nudnych” reklam oraz jakie ma to przełożenie na skuteczność kampanii. W pracy zamieszczono charakterystykę obu platform oraz omówiono współczesne trendy wykorzystywane w kampaniach marketingowych. Poprzez analizę badań branżowych, opinii ekspertów i na podstawie własnych obserwacji, wysnuto następujące wnioski: odbiorcy cenią sobie autentyczność przekazu i kreatywność marek, firmy próbują tworzyć treści viralowe analizując aktualne trendy oraz YouTube i TikTok prężnie rozwijają się, dając firmom coraz więcej możliwości do kreatywnego korzystania z oferowanych narzędzi i ich algorytmów.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorPauly, Antoni
dc.date.accessioned2025-01-09T12:46:06Z
dc.date.available2025-01-09T12:46:06Z
dc.date.defence2024-09-23
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-16
dc.description.promoterRogowski, Sławomir
dc.description.reviewerRogowski, Sławomir
dc.description.reviewerWasilewski, Jacek
dc.identifier.apd213847
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163426
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.envideo marketing
dc.subject.enviral marketing
dc.subject.enYouTube
dc.subject.enTikTok
dc.subject.enuser engagement
dc.subject.plvideo marketing
dc.subject.plviral marketing
dc.subject.plYouTube
dc.subject.plTikTok
dc.subject.plzaangażowanie odbiorców
dc.titleWpływ treści wideo na platformach takich jak YouTube, czy TikTok na zaangażowanie użytkowników i osiąganie celów marketingowych
dc.title.alternativeThe impact of video content on platforms such as YouTube and TikTok on user engagement and meeting marketing targets
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication