Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Pomaganie przez obecność - rola aktywnego słuchania w pracy w Telefonie Zaufania

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKudlak, Grzegorz
dc.date.accessioned2024-01-29T02:16:51Z
dc.date.available2024-01-29T02:16:51Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/158040
dc.identifier.weblinkhttps://www.ikamed.pl/telefon-zaufania-slucham-kompendium-wiedzy-o-telefonie-zaufania-VMG01209
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationpsychology
dc.publisher.ministerialVM Media sp o.o. VM Group sp.k. (grupa Via Medica)
dc.relation.bookTelefon zaufania - słucham. Kompendium wiedzy o telefonie zaufania
dc.relation.pages111-117
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titlePomaganie przez obecność - rola aktywnego słuchania w pracy w Telefonie Zaufania
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication