Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

 

Rola mediacji dydaktycznej w rozwijaniu warsztatu poznawczego ucznia na lekcji języka obcego

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSujecka-Zając, Jolanta
dc.date.accessioned2024-01-25T19:27:50Z
dc.date.available2024-01-25T19:27:50Z
dc.date.issued2017
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number2
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume48
dc.identifier.issn1429-2173
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/118716
dc.identifier.weblinkhttp://poltowneo.org/neofilolog-main/numery/397-neofilolog-nr-48-2-2017.html
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofNEOFILOLOG
dc.relation.pages169-181
dc.rightsOther
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRola mediacji dydaktycznej w rozwijaniu warsztatu poznawczego ucznia na lekcji języka obcego
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication