Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wykorzystanie urządzeń mobilnych w celu zakupowym - rozszerzenie modelu UTAUT2 o zmienną indywidualna innowacyjność

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorTrojanowski, Mariusz
dc.contributor.authorKułak, Jacek
dc.date.accessioned2024-01-26T12:13:18Z
dc.date.available2024-01-26T12:13:18Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number5
dc.description.volume64
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125493
dc.identifier.weblinkhttp://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-c2f0ce1a-5b09-4ce4-ab4e-af6877a3669a?q=bwmeta1.element.desklight-77b31f58-66ba-4f0b-b1d8-8e751b2cc5f4;27&qt=CHILDREN-STATELESS
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofHandel Wewnętrzny
dc.relation.pages277-288
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enUTAUT2 mobile shopping m-commerce technology acceptance models individual innovativeness
dc.subject.plUTAUT2 zakupy mobilne m-commerce modele akceptacji technologii indywidualna innowacyjność
dc.titleWykorzystanie urządzeń mobilnych w celu zakupowym - rozszerzenie modelu UTAUT2 o zmienną indywidualna innowacyjność
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication