Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Komunikacja marketingowa w zarządzaniu projektem na przykładzie projektu promocji filmu „Barbie”

Uproszczony widok
dc.abstract.enThis bachelor's thesis examines the most important elements of a project related to the film industry, more specifically marketing communication of the film, which contribute to the success of the entire project. The thesis consists of three chapters. They discuss the essence project and its characteristics, as well as project management methodologies. In addition it focuses on the concept of marketing communication and its components, as well as possible channels and tools to reach the audience. An important issue addressed in the study is stakeholder analysis as a basis for of project management. The final chapter examines a case study based on the promotion of the Warner Bros. film Barbie from 2023, in which the key actions of the marketing team were analysed, that made the communication marketing brought the film huge box office success and became a cultural phenomenon on a global scale.
dc.abstract.plW niniejszej pracy licencjackiej przeanalizowano najważniejsze elementy projektu związanego z branżą filmową, a dokładnie komunikacją marketingową filmu, które przyczyniają się do sukcesu całego przedsięwzięcia. Praca składa się z trzech rozdziałów. Omówiono w nich istotę projektu i jego charakterystykę oraz metodyki zarządzania projektami. Ponadto skupiono się na pojęciu jakim jest komunikacja marketingowa i jej składowych elementach, a także możliwych kanałach i narzędziach, by dotrzeć do odbiorców. Ważnym zagadnieniem poruszonym w pracy jest analiza interesariuszy jako podstawa zarządzania projektem. W ostatnim rozdziale przeprowadzono badanie studium przypadku na podstawie promocji filmu wytwórni Warner Bros. „Barbie” z 2023 roku, w którym przeanalizowano najważniejsze działania zespołu marketingowego, które sprawiły, że komunikacja marketingowa przyniosła filmowi ogromny sukces kasowy i stała się fenomenem kulturowym na skalę światową.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorPotrzebowska, Małgorzata
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:41Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:41Z
dc.date.defence2024-07-04
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-27
dc.description.promoterGaczyńska, Agnieszka
dc.description.reviewerKępa, Krzysztof
dc.description.reviewerGaczyńska, Agnieszka
dc.identifier.apd231287
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164132
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enProject
dc.subject.enproject management
dc.subject.enendeavour
dc.subject.encommunication
dc.subject.enpromotion
dc.subject.enfilm
dc.subject.enBarbie
dc.subject.enstakeholder analysis
dc.subject.enmarketing communication
dc.subject.plProjekt
dc.subject.plzarządzanie projektami
dc.subject.plprzedsięwzięcie
dc.subject.plkomunikacja
dc.subject.plpromocja
dc.subject.plfilm
dc.subject.plBarbie
dc.subject.planaliza interesariuszy
dc.subject.plkomunikacja marketingowa
dc.titleKomunikacja marketingowa w zarządzaniu projektem na przykładzie projektu promocji filmu „Barbie”
dc.title.alternativeMarketing communication in project management. The ‘Barbie’ film promotion case study.
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication