Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

 

Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów.

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:03:38Z
dc.abstract.enThe aim of this article is the review of the degree to which analytics tools are used in an online store management, as well as the review of the validity of using this type of technological solutions. The article presents the results of an in-house survey research, conducted among the store owners, executed as the part of the research-and-development project dedicated to the e-commerce branch. The main focus was on the number of tools used, the time dedicated to data analysis and the difficulties that might have occurred. The research problem was displayed in the context of the internet as a sale channel and by taking into consideration the specifics of e-commerce.
dc.abstract.plCelem artykułu jest ocena stopnia wykorzystania narzędzi w zarządzaniu sklepem internetowym, a także ocena zasadności stosowania tego rodzaju rozwiązań technologicznych. W artykule zaprezentowano wyniki ankietowych badań własnych przeprowadzonych wśród właścicieli sklepów, które zrealizowano w związku z projektem badawczo-rozwojowym dedykowanym branży e-commerce. Skupiono się w nich głównie na liczbie używanych narzędzi, czasie poświęcanym analizie danych i związanych z tym trudnościach. Problem badawczy przedstawiono w kontekście internetu jako kanału sprzedażowego i przy uwzględnieniu specyfiki e-handlu.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSzymański, Wojciech
dc.contributor.authorTobiasz, Magdalena
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.date.accessioned2024-01-26T12:27:42Z
dc.date.available2024-01-26T12:27:42Z
dc.date.copyright2017-12-28
dc.date.issued2017
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number4
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume18
dc.identifier.doi10.5604/01.3001.0010.8282
dc.identifier.issn1899-8658
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/126014
dc.identifier.weblinkhttps://zeszytyhumanitas.pl/resources/html/article/details?id=159270&language=en
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie
dc.relation.pages79-93
dc.rightsOther
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.ene-commerce e-trading electronic commerce e-store online store management analytics tools online technologies IT
dc.subject.ple-commerce e-handel handel elektroniczny e-sklep sklep internetowy zarządzanie narzędzia analityczne technologie informatyczne
dc.titleZnaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów.
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication