Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Edukacja menedżerska z perspektywy studenta

dc.abstract.plArtykuł ma na celu zaprezentowanie najnowszych trendów w edukacji menedżerskiej. Przytaczani autorzy są zgodni co do tego, że edukacja w obszarze zarządzania stoi w obliczu dużych zmian. Wymuszają to czynniki zewnętrzne uczelni oraz wewnętrzne regulacje. Artykuł konfrontuje potrzeby i oczekiwania studentów z aktualną sytuacja uczelni. Rozważania bazują na podłużnym badaniu jakościowym prowadzonym na przestrzeni 5 lat (2013-2018), co pozwala uchwycić zmiany analizowanego zjawiska w czasie. Autorka przedstawia główne wyzwania dla procesów edukacji menedżerskiej, jak również proponuje pewne kierunki dalszego rozwoju.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPostuła, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-28T20:22:14Z
dc.date.available2024-01-28T20:22:14Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/152532
dc.identifier.weblinkhttp://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:4514441&fromLocationLink=false&theme=nukat
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.publisher.ministerialUniwersytet Warszawski
dc.relation.bookProblemy współczesności : próba diagnozy
dc.relation.pages91-106
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.pledukacja menedżerska szkoły biznesu zarządzanie oczekiwania studentów
dc.titleEdukacja menedżerska z perspektywy studenta
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication