Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Diagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treścią

dc.abstract.plZadania z treścią są jednym ze środków służących realizacji celów kształcenia matematycznego. Mogą stanowić pomost między „szkolną mate-matyką” a codziennym doświadczeniem ucznia. Analiza strategii i skuteczno-ści rozwiązywania zadań z treścią pokazuje specyl czne trudności, związane z heurezą, w szczególności wśród uczniów o niskim kapitale rodzinnym. Wyniki omawianych badań wskazują na niewielkie doświadczenia uczniów związane z samodzielnym układaniem zadań. Pozytywnych wniosków do-starcza analiza czynników odpowiedzialnych za zaangażowanie uczniów do podjęcia zadań testowych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorJakubowska-Mirek, Monika
dc.date.accessioned2024-01-24T21:48:09Z
dc.date.available2024-01-24T21:48:09Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number4
dc.description.volume25
dc.identifier.issn2083-0998
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/104788
dc.identifier.weblinkhttps://files.clickweb.home.pl/af/9c/af9c01e4-5c66-4301-88af-ab70e9c1b91f.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofStudies on the Theory of Education
dc.relation.pages279-300
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleDiagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treścią
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication