Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Diagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treścią
dc.abstract.pl | Zadania z treścią są jednym ze środków służących realizacji celów kształcenia matematycznego. Mogą stanowić pomost między „szkolną mate-matyką” a codziennym doświadczeniem ucznia. Analiza strategii i skuteczno-ści rozwiązywania zadań z treścią pokazuje specyl czne trudności, związane z heurezą, w szczególności wśród uczniów o niskim kapitale rodzinnym. Wyniki omawianych badań wskazują na niewielkie doświadczenia uczniów związane z samodzielnym układaniem zadań. Pozytywnych wniosków do-starcza analiza czynników odpowiedzialnych za zaangażowanie uczniów do podjęcia zadań testowych. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Jakubowska-Mirek, Monika |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T21:48:09Z |
dc.date.available | 2024-01-24T21:48:09Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.number | 4 |
dc.description.volume | 25 |
dc.identifier.issn | 2083-0998 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/104788 |
dc.identifier.weblink | https://files.clickweb.home.pl/af/9c/af9c01e4-5c66-4301-88af-ab70e9c1b91f.pdf |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.relation.ispartof | Studies on the Theory of Education |
dc.relation.pages | 279-300 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Diagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treścią |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |