Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Etyka troski w pracy nauczycieli

dc.abstract.plTekst dotyczy problematyki koncentrującej się na etyce troski w pracy nauczyciela. Rekonstrukcja poglądów Nel Noddings i ich krytyczna ocena pozwoliła na sformułowanie szeregu wniosków odnoszących się do miejsca i roli etyki troski w pracy nauczyciela.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorMadalińska-Michalak, Joanna
dc.date.accessioned2024-01-28T20:26:41Z
dc.date.available2024-01-28T20:26:41Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/152804
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialWydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej
dc.relation.bookKompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela
dc.relation.pages102-113
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.pletyka troski
dc.subject.plNel Noddings
dc.subject.plnauczyciel
dc.subject.pledukacja szkolna
dc.subject.pledukacja nauczyciela
dc.titleEtyka troski w pracy nauczycieli
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication