Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Complexity of age effects and its implications for instruction: the case of 50+ learners

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:21:31Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKossakowska-Pisarek, Sylwia
dc.contributor.authorKlimczak-Pawlak, Agata
dc.date.accessioned2024-01-24T19:52:05Z
dc.date.available2024-01-24T19:52:05Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.identifier.doi10.24425/KN.2019.126508
dc.identifier.issn0023-5911
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/103439
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofKwartalnik neofilologiczny
dc.relation.pages115-132
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleComplexity of age effects and its implications for instruction: the case of 50+ learners
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication