Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zmiany w branży public relations wywołane pandemią Covid-19

cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:11:13Z
dc.abstract.enThe aim of the article is to indicate the key changes that have taken place in the public relations industry during the COVID-19. In the course of research, which became the basis for writing the article, knowledge was obtained from public relations practitioners, and the research survey was conducted by employees of entities associated in the Stowarzyszenie Agencji Public Relations (Association of Public Relations Agencies). The research allowed to obtain answers to questions about impact of the pandemic on the PR agency sector, the types of changes that have occurred as a result of the pandemic or the impact that the COVID-19 will have on the demand of PR agencies’ clients for their activities in the future.
dc.abstract.plCelem artykułu jest wskazanie kluczowych zmian, jakie dokonały się w branży public relations w czasie pandemii COVID-19. W toku prac badawczych, które stały się podstawą do napisania artykułu, pozyskiwano wiedzę od praktyków zajmujących się public relations, zaś operatem badawczym byli pracownicy podmiotów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations. Badania pozwoliły na uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące między innymi wpływu pandemii na sektor agencji PR, rodzajów zmian, jakie dokonały się w wyniku pandemii, czy wpływu, jaki pandemia COVID-19 będzie miała w przyszłości na zapotrzebowanie klientów agencji PR na podejmowane przez nie aktywności.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.contributor.authorMarzęda, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-26T12:20:18Z
dc.date.available2024-01-26T12:20:18Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number3
dc.description.volume20
dc.identifier.doi10.15584/POLISPOL.2022.3.14
dc.identifier.issn1732-9639
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125980
dc.identifier.weblinkhttp://dx.doi.org/10.15584/polispol.2022.3.14
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofPolityka i Społeczeństwo
dc.relation.pages189-205
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plpublic relations
dc.subject.plmedia
dc.subject.plkomunikowanie
dc.subject.plagencje PR
dc.subject.plCOVID-19
dc.subject.plcommunication
dc.subject.plPR agencies
dc.titleZmiany w branży public relations wywołane pandemią Covid-19
dc.typeReviewArticle
dspace.entity.typePublication