Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rola innowacji technologicznych w handlu internetowym

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe aim of this article is an analysis of the meaning of technological innovations in e-commerce as well as the review of how they might influence the shaping of the e-commerce sector. The article presents the results of an in-house survey research, conducted among the online store owners and customers. It focuses on the number of tools and the degree to which they are used by store owners as well as clients' demands towards sellers. The analysis of this issue was made in the context of the characteristic for the modern virtual market occurrences, such as big data, competitiveness, commoditization, increasing awareness of customers.
dc.abstract.plCelem artykułu jest analiza znaczenia innowacji technologicznych w handlu elektronicznym, a także ocena, w jaki sposób mogą one wpływać na kształtowanie się sektora e-commerce. W artykule zaprezentowano wyniki własnych badań ankietowych przeprowadzonych wśród właścicieli e-sklepów, jak również e-konsumentów, zwracając uwagę na liczbę i stopień wykorzystywanych narzędzi przez przedsiębiorców oraz wymagania klientów wobec podmiotów prowadzących sprzedaż internetową. Analizy zagadnienia dokonano w kontekście charakterystycznych dla współczesnego wirtualnego rynku zjawisk, jak big data, konkurencyjność, komodytyzacja, rosnąca świadomość klientów.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorTobiasz, Magdalena
dc.contributor.authorSzymański, Wojciech
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.date.accessioned2024-01-25T19:27:42Z
dc.date.available2024-01-25T19:27:42Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number2 (52)
dc.identifier.issn1429-7221
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/118702
dc.identifier.weblinkhttp://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-6550df03-b8cf-4445-b259-94a3f17b1578
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofZeszyty Naukowe ZPSB Firma i Rynek
dc.relation.pages63-75
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRola innowacji technologicznych w handlu internetowym
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication