Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Has utkany z przeczuć

Uproszczony widok
dc.abstract.plMonografia pióra Annette Insdorf pt. “Intimations. The Cinema of Wojciech Has” (2017) stanowi pierwszą anglojęzyczną próbę całościowego ujęcia twórczości jednego z najważniejszych i najlepiej opisanych w rodzimym filmoznawstwie twórców polskiego kina powojennego. Zwięzła, klasyczna w układzie rozdziałów, ale napisana precyzyjnym językiem i wzorowo skondensowana praca Insdorf stanowi znakomite wprowadzenie w twórczość reżysera, którego główną obsesją tematyczną pozostawał czas w najrozmaitszych przejawach i dla którego formalna doskonałość stanowiła główny wyznacznik poszukiwań estetycznych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorOleszczyk, Michał
dc.date.accessioned2024-01-25T02:59:45Z
dc.date.available2024-01-25T02:59:45Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.volume101-102
dc.identifier.issn0452-9502
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/108307
dc.identifier.weblinkhttps://www.ceeol.com/search/article-detail?id=707029
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationarts studies
dc.relation.ispartofKwartalnik Filmowy
dc.relation.pages317-321
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleHas utkany z przeczuć
dc.typeReviewArticle
dspace.entity.typePublication