Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja
Has utkany z przeczuć
dc.abstract.pl | Monografia pióra Annette Insdorf pt. “Intimations. The Cinema of Wojciech Has” (2017) stanowi pierwszą anglojęzyczną próbę całościowego ujęcia twórczości jednego z najważniejszych i najlepiej opisanych w rodzimym filmoznawstwie twórców polskiego kina powojennego. Zwięzła, klasyczna w układzie rozdziałów, ale napisana precyzyjnym językiem i wzorowo skondensowana praca Insdorf stanowi znakomite wprowadzenie w twórczość reżysera, którego główną obsesją tematyczną pozostawał czas w najrozmaitszych przejawach i dla którego formalna doskonałość stanowiła główny wyznacznik poszukiwań estetycznych. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Oleszczyk, Michał |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T02:59:45Z |
dc.date.available | 2024-01-25T02:59:45Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.volume | 101-102 |
dc.identifier.issn | 0452-9502 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/108307 |
dc.identifier.weblink | https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=707029 |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | arts studies |
dc.relation.ispartof | Kwartalnik Filmowy |
dc.relation.pages | 317-321 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Has utkany z przeczuć |
dc.type | ReviewArticle |
dspace.entity.type | Publication |