Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

The mission & vision statements in the consumers' strategies

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe identifications of consumers’ decision-making patterns is a crucial issue for marketing-oriented companies that strive for bringing innovations successfully to the market and for developing their offer - this is the absolute truth. To better understand consumer behaviours it is worth to consider clients as a business partners, that have their missions, visions and pursue their strategies. Following this assumption, the purpose of the article is to present an idea of defining consumers as a market entities and explain their behaviour in the light of the theory of management. The author of this paper uses literature review as a method to describe basic issues, which are both: the mission & vision statement of the consumer as first of them and the strategy as the second one.
dc.abstract.plOczywiste jest, że identyfikacja wzorców decyzyjnych konsumentów jest kluczową kwestią dla firm zorientowanych marketingowo, które starają się wprowadzać innowacje na rynek i rozwijać swoją ofertę. Aby lepiej zrozumieć zachowania konsumenckie, warto rozważyć traktowanie klientów jako partnerów biznesowych, którzy mają swoje misje, wizje i realizują swoje strategie. Zgodnie z tym założeniem, celem artykułu jest próba spojrzenia na konsumentów jako na podmioty rynkowe i wyjaśnienie ich zachowania w świetle teorii zarządzania organizacją. Autor niniejszego artykułu wykorzystuje przegląd literatury jako metodę opisania podstawowych zagadnień, które dotyczą deklaracji misji i wizji konsumenta oraz formułowania strategii.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWiśniewska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-26T10:27:53Z
dc.date.available2024-01-26T10:27:53Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number3
dc.description.volume45
dc.identifier.doi10.12775/AUNC_ZARZ.2018.036
dc.identifier.issn1689-8966
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/122693
dc.identifier.weblinkhttps://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/AUNC_ZARZ/article/view/AUNC_ZARZ.2018.036
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofActa Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE
dc.relation.pages111-118
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enconsumer behaviour decision-making process mission and vision strategy
dc.subject.plzachowania konsumentów process decyzyjny misja wizja i startegia
dc.titleThe mission & vision statements in the consumers' strategies
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication