Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rzeczywistość musi się zacząć. Kino Haruna Farockiego jako narzędzie krytyki obrazów kształtujących zbiorową świadomość wizualną

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKurz, Iwona
dc.date.accessioned2024-01-29T02:49:41Z
dc.date.available2024-01-29T02:49:41Z
dc.date.issued2020
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/159594
dc.identifier.weblinkhttps://artmuseum.pl/pl/publikacje/red-lukasz-ronduda-gabriela-sitek-historie-filmu
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationculture and religion studies
dc.publisher.ministerialMuzeum Sztuki Nowoczesnej
dc.relation.bookHistorie filmu awangardowego. Od dadaizmu do postinternetu
dc.relation.pages335-346
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRzeczywistość musi się zacząć. Kino Haruna Farockiego jako narzędzie krytyki obrazów kształtujących zbiorową świadomość wizualną
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication