Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe. Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców : recenzja książki Agnieszki Izabeli Baruk

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWilczak, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-25T18:20:41Z
dc.date.available2024-01-25T18:20:41Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.description.volume26
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/117289
dc.identifier.weblinkhttps://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_1_2019_CA%C5%81Y_NR.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofMiesięcznik Marketing i Rynek
dc.relation.pages47-51
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleProsumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe. Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców : recenzja książki Agnieszki Izabeli Baruk
dc.typeReviewArticle
dspace.entity.typePublication