Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Recenzja książki Eriki Franklin Fowler, Michaela M. Franza, Travisa N. Ridout, Political Advertising in the United States (Boulder, CO: Westview Press, 2016)

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorRafałowski, Wojciech
dc.date.accessioned2024-01-25T18:48:19Z
dc.date.available2024-01-25T18:48:19Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number8
dc.description.volume1
dc.identifier.issn0585-556X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/117986
dc.identifier.weblinkhttps://drive.google.com/file/d/1kjkHVGUsoeBGxC1NWzPVRjNW9g3inGIP/view
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsociology
dc.relation.ispartofStudia Socjologiczno-Polityczne. Seria Nowa
dc.relation.pages155-158
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRecenzja książki Eriki Franklin Fowler, Michaela M. Franza, Travisa N. Ridout, Political Advertising in the United States (Boulder, CO: Westview Press, 2016)
dc.typeReviewArticle
dspace.entity.typePublication