Artykuł recenzyjny
Miniatura
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

Titus C. Chen, The Making of a Neo-Propaganda State: China’s Social Media Under Xi Jinping Brill, Leiden 2022, ss. 226, ISBN 978-90-04-51937-4

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
dc.affiliation.otherKatedra Bibliografii i Dokumentacji
dc.contributor.authorWłodarczyk, Bartłomiej
dc.date.accessioned2024-12-04T11:53:41Z
dc.date.available2024-12-04T11:53:41Z
dc.date.copyright2023-07-03
dc.date.issued2023-07-03
dc.description.number2
dc.description.versionfinal_published
dc.description.volume24
dc.identifier.bibliographicCitationWłodarczyk, B. (2023). Titus C. Chen, The Making of a Neo-Propaganda State: China’s Social Media Under Xi Jinping: Brill, Leiden 2022, ss. 226, ISBN 978-90-04-51937-4. Studia Medioznawcze, 24(2), 225–229. https://doi.org/10.33077/uw.24511617.sm.2023.2.751
dc.identifier.doi10.33077/uw.24511617.sm.2023.2.751
dc.identifier.eissn2451-1617
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.orcid0000-0001-9229-4656
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/160673
dc.languagepl
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages225-229
dc.rightsCC-BY-NC
dc.rights.weblinkhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sciencecloudsend
dc.share.typeOPEN_JOURNAL
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plpropaganda
dc.subject.plXi Jinping
dc.titleTitus C. Chen, The Making of a Neo-Propaganda State: China’s Social Media Under Xi Jinping Brill, Leiden 2022, ss. 226, ISBN 978-90-04-51937-4
dc.typeReviewArticle
dspace.entity.typePublication