Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia na kreowanie wizerunku marek

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe following work entitled The role of social campaigns in building brand image - a case study of health-related campaigns, presents theoretical and practical aspects of social campaigns related to health. It covers basic concepts related to the topic, highlights definitional differences and points out the difficulties in clearly defining some concepts. It also presents the strategies of marketing campaigns of three companies: Avon Polska, mBank and Decathlon Polska and evaluates the assumed goals. In the last chapter, analyzes the results of the quantitative research and details the elements that influence the creation of the company's image.
dc.abstract.plPoniższa praca pt. „Wpływ kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia na kreowanie wizerunku marek” przedstawia teoretyczne oraz praktyczne aspekty kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia. Zwraca uwagę na podstawowe pojęcia dotyczące tematu oraz charakteryzuje różnice definicyjne oraz wskazuje na trudności w jednoznacznym zdefiniowaniu niektórych pojęć. Przedstawia strategie kampanii marketingowych trzech firm: Avon Polska, mBank oraz Decathlon Polska oraz weryfikuje założone cele. W ostatnich rozdziale analizuje wyniki badania ilościowego i wyszczególnia elementy wpływające na kreowanie wizerunku firmy.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorSzlaska, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-09T12:43:53Z
dc.date.available2025-01-09T12:43:53Z
dc.date.defence2024-09-24
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-07
dc.description.promoterKaczmarek-Śliwińska, Monika
dc.description.reviewerMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerKaczmarek-Śliwińska, Monika
dc.identifier.apd232061
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162422
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enMarketing
dc.subject.ensocial marketing
dc.subject.enCSR
dc.subject.ensocial campaign and company image.
dc.subject.plMarketing
dc.subject.plmarketing społeczny
dc.subject.plCSR
dc.subject.plkampania społeczna oraz wizerunek firmy.
dc.titleWpływ kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia na kreowanie wizerunku marek
dc.title.alternativeThe role of social campaigns in building brand image - a case study of health-related campaigns
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication