Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Regulating Math Anxiety and Improving Math Performance: A Review of Intervention Research

cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:23:49Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorShakmaeva, Alsu
dc.date.accessioned2024-01-25T19:09:32Z
dc.date.available2024-01-25T19:09:32Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number1
dc.description.volume36
dc.identifier.doi10.12775/PBE.2022.011
dc.identifier.issn1895-4308
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/118219
dc.identifier.weblinkhttps://apcz.umk.pl/PBE/article/download/36485/33180
dc.languageeng
dc.relation.ispartofPrzegląd Badań Edukacyjnych
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRegulating Math Anxiety and Improving Math Performance: A Review of Intervention Research
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication