Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Cognitive functioning of a blind student in a foreign language classroom

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPiskorska, Agnieszka
dc.contributor.authorCzerwińska, Kornelia
dc.date.accessioned2024-01-24T19:30:59Z
dc.date.available2024-01-24T19:30:59Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number2
dc.identifier.doi10.21697/FP.2018.2.15
dc.identifier.issn2083-6325
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/103203
dc.identifier.weblinkhttp://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.ojs-doi-10_21697_fp_2018_2_15
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofForum Pedagogiczne
dc.relation.pages211-226
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.envisual impairment
dc.subject.enblindness
dc.subject.encognitive functions
dc.subject.enforeign language
dc.subject.enlearning
dc.titleCognitive functioning of a blind student in a foreign language classroom
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication