Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Nauka zdalna podczas pandemii Covid-19 i jej konsekwencje w perspektywie licealistów

Uproszczony widok
dc.abstract.plPraca poświęcona została problematyce nauki zdalnej, która została wprowadzona podczas pandemii Covid-19. Opisane zostały w niej nie tylko zagadnienia teoretyczne, ale również konsekwencje, zidentyfikowane także z perspektywy uczniów jednego z liceów. Celem pracy było przedstawienie początków wdrażania z pozoru nowego stylu nauki, form stosowanych podczas pandemii oraz skutków jakie powstały z powodu przejścia na naukę online. W celu poznania opinii uczniów przeprowadzono badanie jakościowe, w którym licealiści mieli szansę wypowiedzieć się na takie kwestie jak korzyści oraz niedogodności wynikające z nauczania zdalnego, formy stosowanej nauki oraz kwestia chęci na wprowadzenie jej w przyszłości. Uczniowie wskazali zdecydowanie więcej wad niż zalet nauczania, którego doświadczyli podczas Covid-19; okazało się, że w większości nie chcieliby powrotu do tej formy uczenia się.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Pedagogiczny
dc.contributor.authorKlus, Daria
dc.date.accessioned2025-01-09T12:41:56Z
dc.date.available2025-01-09T12:41:56Z
dc.date.defence2024-07-01
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-22
dc.description.promoterPląsek, Rafał
dc.description.reviewerTomaszewska-Pękała, Hanna
dc.description.reviewerPląsek, Rafał
dc.identifier.apd234051
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/161617
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plkonsekwencje nauki zdalnej
dc.subject.plkorzyści nauki zdalnej
dc.subject.plnauczanie zdalne
dc.subject.plpandemia
dc.subject.plsposoby nauczania
dc.subject.plszkoła
dc.subject.pltrudności nauki zdalnej
dc.subject.pluczniowie
dc.titleNauka zdalna podczas pandemii Covid-19 i jej konsekwencje w perspektywie licealistów
dc.title.alternative“Distance learning during the Covid-19 pandemic and its consequences from the perspective of high school students”
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication