Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ muzyki w reklamach na świadomość konsumentów na temat marki oraz ich stosunek względem niej

dc.abstract.enThe thesis addresses the topic of how music used in advertisements affects customers' perceptions of them. It analyzes the differences between various types of music used in advertising and the wider impact of music on the audience. The research in this thesis examines how customers perceive the brand and product after watching an advertisement with a specific music background or other features.
dc.abstract.plPraca podejmuje problematykę wpływu muzyki wykorzystanej w reklamie na odbiór danej reklamy przez widzów. Analizuje różnice między poszczególnymi rodzajami stosowanej muzyki, oraz szerzej postrzeganego wpływu oddziaływania muzyki na jej odbiorców. W części badawczej sprawdzono w jaki sposób odbiorcy postrzegają markę oraz produkt po obejrzeniu reklamy z danym tłem muzycznym, oraz zbadano ich ogólny stosunek do różnego rodzaju spotów reklamowych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Zarządzania
dc.contributor.authorKubicka, Zuzanna
dc.date.accessioned2025-01-09T12:44:28Z
dc.date.available2025-01-09T12:44:28Z
dc.date.defence2024-09-24
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-13
dc.description.promoterMichałowicz, Bartłomiej
dc.description.reviewerNowak, Krzysztof
dc.description.reviewerMichałowicz, Bartłomiej
dc.identifier.apd236589
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162678
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enadvertising
dc.subject.enmusic
dc.subject.entelevision
dc.subject.entelevision audience
dc.subject.enperception of advertisement
dc.subject.enbrand
dc.subject.enproduct
dc.subject.plreklama
dc.subject.plmuzyka
dc.subject.pltelewizja
dc.subject.plodbiorcy telewizji
dc.subject.plodbiór reklamy
dc.subject.plmarka
dc.subject.plprodukt
dc.titleWpływ muzyki w reklamach na świadomość konsumentów na temat marki oraz ich stosunek względem niej
dc.title.alternativeThe impact of music used in advertisements on consumers' awareness of the brand and their attitude towards it
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication