Monografia
Brak miniatury
Licencja
Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych
dc.abstract.en | The aim of the monograph is to analyze and interpret the problem of open forms of learning and teaching foreign languages with particular emphasis on the autonomy of the student. This dissertation looks for answers to the questions of how open work forms affect students, if they are applied systematically and purposefully, and how they contribute to the development of an autonomous attitude in students, characterized by the independence of planning, organizing and evaluating their own work and responsibility for its results and the learning process.The implementation of this goal is supported by the analysis of theoretical issues and own research. So far, no in-depth empirical research has been conducted on open forms of learning and teaching in relation to foreign language lessons. The thesis is the improved and modernized content of the dissertation, taking into account the results of new research on this subject, including the author's own research - this time in the field of foreign language teacher education. The studied issues have been presented in the light of the latest literature on the subject. |
dc.abstract.pl | Celem monografii jest analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Niniejsza rozprawa poszukuje odpowiedzi na pytania, w jaki sposób otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane w sposób systematyczny i celowy, oraz w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy u uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się.Realizacji tego celu służy analiza zagadnień teoretycznych i własne badania. Dotychczas nie prowadzono pogłębionych badań empirycznych dotyczących otwartych form uczenia się i nauczania w odniesieniu do lekcji języka obcego. Praca stanowi udoskonaloną i uwspółcześnioną treść dysertacji z uwzględnieniem wyników nowych badań na ten temat, w tym własnych - tym razem na polu kształcenia nauczycieli języków obcych. Badana problematyka została przedstawiona w świetle najnowszej literatury przedmiotu. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Peć, Beata |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T17:05:01Z |
dc.date.available | 2024-01-22T17:05:01Z |
dc.date.issued | 2021 |
dc.description.finance | Środki finansowe, o których mowa w art. 365 pkt. 2 ustawy |
dc.description.physical | 339 |
dc.identifier.isbn | 978-83-8095-999-6 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135660 |
dc.identifier.weblink | https://www.impulsoficyna.com.pl/pedagogika/2293-1778-otwarte-formy-uczenia-sie-i-nauczania-jezykow-obcych.html#/27-wersja_ksiazki-ksiazka_drukowana_papierowa |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | linguistics |
dc.publisher.ministerial | Oficyna Wydawnicza Impuls |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych |
dc.type | Monograph |
dspace.entity.type | Publication |