Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej. Analiza sentymentów przekazu komunikacyjnego fundacji Rak’n’Roll

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe aim of this dissertation was to present the reception of social campaigns addressing the topic of cancer by the Rak'n'Roll Foundation - based on an analysis of the sentiments of the parties 'talking' about these activities. The dissertation presents a scientific point of view in approaching social campaign themes, sentiment analysis and related issues. The issues of campaigning and what makes a campaign and what is the best approach in its implementation are highlighted. In addition, the thesis describes in broad terms the activities of the Rak'n'Roll Foundation, and the substance of the thesis is to examine the public's perception of these activities on the wider internet, based on sentiment analysis. The analysis itself is described in detail in the methodology of the study. The dissertation outlines the aim of the study, the main as well as supporting hypotheses and research questions. The dissertation concludes with an analysis and presentation of the results in relation to the research questions and hypotheses.
dc.abstract.plCelem pracy było przedstawienie odbioru kampanii społecznych poruszających tematykę choroby nowotworowej przez Fundację Rak’n’Roll - na podstawie analizy sentymentów stron “mówiących” o tych działaniach. W rozprawie został przedstawiony naukowy punkt widzenia w podejściu do tematów kampanii społecznych, analizy sentymentów oraz kwestii z nią związanych. Podkreślone zostały zagadnienia kampanii i co ją tworzy oraz jakie podejście w jej realizowaniu jest najlepsze. Dodatkowo praca opisuje w szerokim zakresie działania Fundacji Rak’n’Roll, a meritum rozprawy jest zbadanie odbioru tych działań przez społeczeństwo w szeroko pojętym internecie, na podstawie analizy sentymentów. Sama analiza została dokładnie opisana w metodologii badania. W pracy został przedstawiony cel pracy, główna jak i pomocnicze hipotezy i pytania badawcze. Rozprawa kończy się analizą i przedstawieniem wyników w stosunku do postawionych pytań i hipotez badawczych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorWiktorowicz, Julia
dc.date.accessioned2025-01-09T12:43:31Z
dc.date.available2025-01-09T12:43:31Z
dc.date.defence2024-07-26
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-27
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerChmielewska, Aleksandra
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd229446
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162274
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.ensocial campaigns
dc.subject.enhealth campaigns
dc.subject.ensentiment analysis
dc.subject.enRak'n'Roll foundation
dc.subject.encancer
dc.subject.enpublic awareness
dc.subject.enstatistical analysis
dc.subject.plkampanie społeczne
dc.subject.plkampanie o tematyce zdrowotnej
dc.subject.planaliza sentymentu
dc.subject.plfundacja Rak’n’Roll
dc.subject.plrak
dc.subject.plświadomość społeczna
dc.subject.planaliza statystyczna
dc.titleKampanie społeczne o tematyce zdrowotnej. Analiza sentymentów przekazu komunikacyjnego fundacji Rak’n’Roll
dc.title.alternativeSocial health campaigns - sentiment analysis of the communication message of the Rak'n'Roll foundation
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication