Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Analiza wybranych działań komunikacyjnych marki modowej na przykładzie marki Jacquemus.

dc.abstract.enThis scientific work is the result of the analysis of selected communication activities of a fashion brand based on the Jacquemus brand. The aim of the study was to show effective ways of communicating between the brand and its recipients. The work consists of three chapters: the first and second are theoretical chapters, and the third is an analytical chapter. The first chapter contains key concepts from brand to luxury brand, such as: brand identity, brand reputation or brand image, but also the concepts of luxury, luxury brand and the determinants and typology of luxury brands. The second chapter contains key concepts of the specificity and forms of communication of fashion brands such as advertising, public relations, direct sales and social media. The third chapter contains an analysis of the communication activities of the luxury brand Jacquemus, with particular emphasis on online activities. The analysis shows what forms of communication the Jacquemus brand focuses on and how these activities affect the brand's recipients.
dc.abstract.plNiniejsza praca naukowa jest rezultatem analizy wybranych działań komunikacyjnych marki modowej na przykładzie marki Jacquemus. Celem badania było pokazanie skutecznych sposobów komunikowania się marki z jej odbiorcami. Praca składa się z trzech rozdziałów: pierwszy i drugi to rozdziały teoretyczne, a trzeci to rozdział analityczny. Pierwszy rozdział zawiera kluczowe pojęcia z zakresu od marki do marki luksusowej, takie jak: tożsamość marki, reputacja marki czy wizerunek marki, ale również pojęcia luksusu, marki luksusowej oraz wyznaczniki i typologia marek luksusowych. Drugi rozdział poświęcony jest specyfice i formach komunikacji marek modowych takich jak: reklama, public relations, sprzedaż bezpośrednia i media społecznościowe. Trzeci rozdział zawiera analizę działań komunikacyjnych marki luksusowej Jacquemus ze szczególnym uwzględnieniem działań internetowych. Z przeprowadzonej analizy wynika na jakich formach komunikacji skupia się marka Jacquemus i jak te działania wpływają na odbiorców marki.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorPiętka, Agata
dc.date.accessioned2025-01-09T11:15:08Z
dc.date.available2025-01-09T11:15:08Z
dc.date.defence2024-07-04
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-17
dc.description.promoterKończak, Jarosław
dc.description.reviewerMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerKończak, Jarosław
dc.identifier.apd203890
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/160792
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.encommunication activities
dc.subject.enbrand
dc.subject.enluxury brand
dc.subject.enfashion brand communication
dc.subject.enpublic relations
dc.subject.enadvertisement
dc.subject.enInstagram
dc.subject.enJacquemus
dc.subject.pldziałania komunikacyjne
dc.subject.plmarka
dc.subject.plmarka luksusowa
dc.subject.plkomunikacja marek modowych
dc.subject.plpublic relations
dc.subject.plreklama
dc.subject.plInstagram
dc.subject.plJacquemus
dc.titleAnaliza wybranych działań komunikacyjnych marki modowej na przykładzie marki Jacquemus.
dc.title.alternativeAnalysis of selected communication activities of a fashion brand based on the Jacquemus brand
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication