Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Aspekty public relations w strategiach wyborczych kandydatów na urząd Prezydenta USA w 2016 roku

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKaczmarek-Śliwińska, Monika
dc.date.accessioned2024-01-28T20:01:21Z
dc.date.available2024-01-28T20:01:21Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/150756
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1ab7e61/alma991028064959705066
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialSzkoła Główna Handlowa w Warszawie
dc.relation.bookAmerykańskie wybory prezydenckie w erze postprawdy : aktorzy, strategie, konteksty
dc.relation.pages277-290
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleAspekty public relations w strategiach wyborczych kandydatów na urząd Prezydenta USA w 2016 roku
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication