Metody oceny korporacyjnych portali społecznościowych w działalności przedsiębiorstw

Uproszczony widok
dc.abstract.plPraca prezentuje wielowymiarową analizą idei Enterprise 2.0, ze szczególnym uwzględnieniem korporacyjnych portali społecznościowych (KPS), pod kątem możliwości oceny ich wpływu na działalność przedsiębiorstw, w tym zarządzania współpracą i komunikacją. Efektem analizy i zebranych danych jest wypracowanie metod oceny wpływu na przedsiębiorstwo oraz ocena potencjału tkwiącego w nowych narzędziach współpracy i komunikacji, w postaci korporacyjnych portali społecznościowych, które oparte są na zestawie technologii Web 2.0. Jednocześnie, efektem pracy jest metoda oceny korporacyjnych portali społecznościowych jako oprogramowania oraz metoda dopasowania KPS do potrzeb i charakterystyki przedsiębiorstwa.
dc.affiliation.departmentWydział Zarządzania
dc.contributor.authorPawłowski, Maksymilian
dc.date.accessioned2014-03-17T08:00:19Z
dc.date.available2014-03-17T08:00:19Z
dc.date.defence2014-04-02
dc.date.issued2014-03-17
dc.description.additionalLink archiwalny https://depotuw.ceon.pl/handle/item/636
dc.description.promoterChmielarz, Witold
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/636
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enPortal
dc.subject.enSocial Media
dc.subject.enCommunication
dc.subject.enInternet
dc.subject.enWeb 2.0
dc.subject.enEvaluation methods
dc.subject.plmetody oceny
dc.subject.plWeb 2.0
dc.subject.plIntranet
dc.subject.plkomunikacja
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plPortal
dc.titleMetody oceny korporacyjnych portali społecznościowych w działalności przedsiębiorstw
dc.typeDoctoralThesis
dspace.entity.typePublication