Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Budowanie wizerunku marki w oparciu o wykorzystanie brand hero, na przykładzie branży spożywczej i technologicznej

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe thesis refers to the topic of branding using the tool of brand hero and influencer marketing. It mainly focuses on the discussion of brand image building. The thesis was written based on source materials from the scientific literature, reports and publicly available information on specialized websites. For research purposes, a survey questionnaire was used, completed by 82 respondents of varying age, gender, place of residence. As the survey showed, most respondents would prefer brands to build their image based on the brand hero tool. In addition, respondents had no problem indicating brand hero and influencer(s), more than half indicated that they would use the brand hero tool to create an advertising spot for a food and technology brand.
dc.abstract.plPraca dyplomowa nawiązuje do tematyki budowania wizerunki marki z wykorzystaniem narzędzie brand hero i influencer marketingu. Skupia się w głównej mierze na omówieniu budowania wizerunku marki. Praca została napisana w oparciu o materiały źródłowe z literatury naukowej, raportów oraz informacji ogólnodostępnych na specjalistycznych stronach WWW. Do celów badawczych posłużono się kwestionariuszem ankiety, wypełnionym przez 82 respondentów w zróżnicowanym wiek, płci, miejscu zamieszkania. Jak wykazały przeprowadzone badania, większość respondentów wolałaby, aby marki budowały swój wizerunek w oparciu o narzędzie brand hero. Ponadto, respondenci nie mieli problemu ze wskazaniem brand hero i influencera/ki, ponad połowa wskazała, że do stworzenia spotu reklamowego dla marki spożywczej i technologicznej użyłaby narzędzia brand hero.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorZagórski, Mateusz
dc.date.accessioned2025-01-09T12:46:53Z
dc.date.available2025-01-09T12:46:53Z
dc.date.defence2024-03-12
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-02-29
dc.description.promoterMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerKończak, Jarosław
dc.identifier.apd222340
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163754
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enBrand image
dc.subject.enbrand hero
dc.subject.eninfluencer marketing
dc.subject.enfood industry
dc.subject.entechnology industry
dc.subject.enmarketing
dc.subject.plWizerunek marki
dc.subject.plbrand hero
dc.subject.plinfluencer marketing
dc.subject.plbranża spożywcza
dc.subject.plbranża technologiczna
dc.subject.plmarketing
dc.titleBudowanie wizerunku marki w oparciu o wykorzystanie brand hero, na przykładzie branży spożywczej i technologicznej
dc.title.alternativeBuilding a brand image based on the use of a brand hero on the example of the food and technology industries
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication