Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BYCC-BY - Uznanie autorstwa
 

Jak profesjonalizować ewaluację? Krytyczne spojrzenie na inicjatywę PTE na rzecz stworzenia opisu kwalifikacji „Prowadzenie ewaluacji”

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKupiec, Tomasz
dc.date.accessioned2024-01-25T04:43:50Z
dc.date.available2024-01-25T04:43:50Z
dc.date.issued2022
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number1
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.identifier.issn2956-5332
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/110018
dc.identifier.weblinkhttps://pte.org.pl/wp-content/uploads/2023/02/Czasopismo-PPE-nr-01-2022.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationpolitical and administrative sciences
dc.relation.ispartofPolski Przegląd Ewaluacyjny (Polish Evaluation Review)
dc.relation.pages102-134
dc.rightsCC-BY
dc.sciencecloudnosend
dc.titleJak profesjonalizować ewaluację? Krytyczne spojrzenie na inicjatywę PTE na rzecz stworzenia opisu kwalifikacji „Prowadzenie ewaluacji”
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication