Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Jak profesjonalizować ewaluację? Krytyczne spojrzenie na inicjatywę PTE na rzecz stworzenia opisu kwalifikacji „Prowadzenie ewaluacji”
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Kupiec, Tomasz |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T04:43:50Z |
dc.date.available | 2024-01-25T04:43:50Z |
dc.date.issued | 2022 |
dc.description.accesstime | AT_PUBLICATION |
dc.description.finance | Publikacja bezkosztowa |
dc.description.number | 1 |
dc.description.version | FINAL_PUBLISHED |
dc.identifier.issn | 2956-5332 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/110018 |
dc.identifier.weblink | https://pte.org.pl/wp-content/uploads/2023/02/Czasopismo-PPE-nr-01-2022.pdf |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | political and administrative sciences |
dc.relation.ispartof | Polski Przegląd Ewaluacyjny (Polish Evaluation Review) |
dc.relation.pages | 102-134 |
dc.rights | CC-BY |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Jak profesjonalizować ewaluację? Krytyczne spojrzenie na inicjatywę PTE na rzecz stworzenia opisu kwalifikacji „Prowadzenie ewaluacji” |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |