Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Jak rozumiemy pojęcie pseudonauka

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorChrzanowski, Marcin
dc.contributor.authorOstrowska, Elżbieta
dc.contributor.authorŚciślewska, Patrycja
dc.date.accessioned2024-01-28T20:55:21Z
dc.date.available2024-01-28T20:55:21Z
dc.date.issued2023
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/154197
dc.identifier.weblinkhttps://www.umcs.pl/pl/pozycje-wydawnicze,23620,ksztaltowanie-kompetencji-kluczowych-w-edukacji-przyrodniczej-od-przedszkola-po-studia-wyzsze-refleksje-aplikacje-inspiracje-red-ewa-gajus-lankamer-anna-maria-wojcik-ilona-zeber-dzikowska,125875.chtm
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
dc.relation.bookKształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe
dc.relation.pages77-87
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleJak rozumiemy pojęcie pseudonauka
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication