Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Drogowskaz na dydaktycznych ścieżkach czy ścisły kodeks? Zmiany w zapisach dotyczących kształcenia językowego w podstawach programowych edukacji wczesnoszkolnej jako źródło niepewności w pracy nauczyciela

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorDobkowska, Joanna
dc.date.accessioned2024-01-28T20:19:31Z
dc.date.available2024-01-28T20:19:31Z
dc.date.issued2021
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/152350
dc.identifier.weblinkhttps://www.wuw.pl/product-pol-15420-Obszary-nie-pewnosci-w-pracy-wspolczesnego-nauczyciela.html
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialUniwersytet Warszawski
dc.relation.bookObszary (nie)pewności w pracy współczesnego nauczyciela
dc.relation.pages149-166
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleDrogowskaz na dydaktycznych ścieżkach czy ścisły kodeks? Zmiany w zapisach dotyczących kształcenia językowego w podstawach programowych edukacji wczesnoszkolnej jako źródło niepewności w pracy nauczyciela
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication