Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Budżet partycypacyjny jako potencjał edukacji obywatelskiej dorosłych. Przykład Warszawy

Uproszczony widok
dc.abstract.plArtykuł jest refleksją nad możliwym potencjałem budżetu partycypacyjnego w  edukacji obywatelskiej osób dorosłych. Warszawski budżet partycypacyjny analizowany jest tu jako przykład próby realizacji celów edukacyjnych. Szczegółowo omówione są kolejne etapy jego realizacji, z  uwzględnieniem tego, w  jaki sposób rozwijają kompetencje obywatelskie osób dorosłych. Z  analizy oficjalnych dokumentów i ewaluacji działań wynika, że potencjał edukacyjny warszawskiego budżetu partycypacyjnego nie jest w pełni wykorzystany. Artykuł kończą rekomendacje dotyczące sposobów udoskonalania istniejącego rozwiązania, by lepiej rozwijać kompetencje obywatelskie dorosłych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPietrusińska, Marta Jadwiga
dc.date.accessioned2024-01-24T18:57:17Z
dc.date.available2024-01-24T18:57:17Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.volume3
dc.identifier.issn1642-672X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/102590
dc.identifier.weblinkhttp://pedagogikaspoleczna.com/wp-content/uploads/2018/01/PS32017157-175.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofPEDAGOGIKA SPOŁECZNA
dc.relation.pages157 - 175
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plEdukacja obywatelska
dc.subject.pldorośli
dc.subject.plbudżet partycypacyjny
dc.subject.plkompetencje obywatelskie.
dc.titleBudżet partycypacyjny jako potencjał edukacji obywatelskiej dorosłych. Przykład Warszawy
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication