Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Budżet partycypacyjny jako potencjał edukacji obywatelskiej dorosłych. Przykład Warszawy
dc.abstract.pl | Artykuł jest refleksją nad możliwym potencjałem budżetu partycypacyjnego w edukacji obywatelskiej osób dorosłych. Warszawski budżet partycypacyjny analizowany jest tu jako przykład próby realizacji celów edukacyjnych. Szczegółowo omówione są kolejne etapy jego realizacji, z uwzględnieniem tego, w jaki sposób rozwijają kompetencje obywatelskie osób dorosłych. Z analizy oficjalnych dokumentów i ewaluacji działań wynika, że potencjał edukacyjny warszawskiego budżetu partycypacyjnego nie jest w pełni wykorzystany. Artykuł kończą rekomendacje dotyczące sposobów udoskonalania istniejącego rozwiązania, by lepiej rozwijać kompetencje obywatelskie dorosłych. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Pietrusińska, Marta Jadwiga |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T18:57:17Z |
dc.date.available | 2024-01-24T18:57:17Z |
dc.date.issued | 2017 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.volume | 3 |
dc.identifier.issn | 1642-672X |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/102590 |
dc.identifier.weblink | http://pedagogikaspoleczna.com/wp-content/uploads/2018/01/PS32017157-175.pdf |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.relation.ispartof | PEDAGOGIKA SPOŁECZNA |
dc.relation.pages | 157 - 175 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.pl | Edukacja obywatelska |
dc.subject.pl | dorośli |
dc.subject.pl | budżet partycypacyjny |
dc.subject.pl | kompetencje obywatelskie. |
dc.title | Budżet partycypacyjny jako potencjał edukacji obywatelskiej dorosłych. Przykład Warszawy |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |