Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWiśniewska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-22T17:12:19Z
dc.date.available2024-01-22T17:12:19Z
dc.date.issued2023
dc.description.financeŚrodki finansowe, o których mowa w art. 365 pkt. 2 ustawy
dc.identifier.isbn978-83-208-2544-2
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136319
dc.identifier.weblinkhttps://www.pwe.com.pl/ksiazki/zarzadzanie/wartosc-konsumencka-w-kontekscie-zrownowazonego-rozwoju-percepcja-i-akceptacja-zrownowazonej-wartosci-konsumenckiej-na-rynku-spozywczym,p1957258449
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.publisher.ministerialPolskie Wydawnictwo Ekonomiczne
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleWartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication