Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Fonoholizm wśród przedstawicieli pokolenia Gen-Z? Analiza wpływu smartfonów na codzienne praktyki warszawskich studentów

Uproszczony widok
dc.abstract.plCelem pracy jest analiza zjawiska fonoholizmu oraz czynników, które wpływają na jego rozwój wśród warszawskich studentów. Badanie obejmuje sposoby w jakich uzależnienie objawia się w codziennych praktykach użytkowników i czy wskazuje na rutynowość ich działań. Kolejno omawiam genezę fonoholizmu, a następnie teorię praktyk społecznych. Następnie przechodzę do szerszego omówienia pojęcia głębokiej mediatyzacji, w ujęciu Andreasa Heppa. Przed przystąpieniem do analiz przedstawiam metodologię przyjętą na potrzeby badania. W ramach analiz przeprowadzone zostało badanie kwestionariuszowe oraz wywiady pogłębione, dzięki którym uzyskałam szerszą perspektywę na zjawisko fonoholizmu. Wyniki przeprowadzonych analiz pozwalają na lepsze zrozumienie fonoholizmu i wpływu, jaki wywiera na kształtowanie codziennych praktyk studentów.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Socjologii
dc.contributor.authorBogucka, Klara
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:55Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:55Z
dc.date.defence2024-09-19
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-05
dc.description.promoterKołodziejska, Marta
dc.description.reviewerPoławski, Paweł
dc.description.reviewerKołodziejska, Marta
dc.identifier.apd235418
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164238
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plfonoholizm
dc.subject.plsmartfon
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plgłęboka mediatyzacja
dc.subject.plpraktyki społeczne
dc.titleFonoholizm wśród przedstawicieli pokolenia Gen-Z? Analiza wpływu smartfonów na codzienne praktyki warszawskich studentów
dc.title.alternativeFonoholism among representatives of the Gen-Z generation? An analysis of the impact of smartphones on the daily practices of Warsaw university students.
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication