Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

"Czy mózg może przeszkadzać w nauce języka obcego? Neurolingwistyczna i neurokognitywna reprezentacja negatywnych emocji"

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:29:01Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSzupica-Pyrzanowska, Małgorzata
dc.date.accessioned2024-01-24T21:16:26Z
dc.date.available2024-01-24T21:16:26Z
dc.date.issued2021
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number2
dc.identifier.doi10.47050/JOWS.2021.2.13-18
dc.identifier.issn0446-7965
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/104241
dc.identifier.weblinkhttp://dx.doi.org/10.47050/jows.2021.2.13-18
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofJęzyki Obce w Szkole
dc.relation.pages13-18
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.title"Czy mózg może przeszkadzać w nauce języka obcego? Neurolingwistyczna i neurokognitywna reprezentacja negatywnych emocji"
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication