Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Analiza i ocena skuteczności działań marketingowych w przestrzeni Internetu. Studium przypadku firmy Duolingo

dc.abstract.plPraca została poświęcona analizie skuteczności działań marketingowych firmy Duolingo, jednej z najpopularniejszych platform do nauki języków online. W pracy omówiono różnorodne strategie marketingowe, w tym kampanie reklamowe, obecność w mediach społecznościowych, marketing treści oraz kampanie e-mailowe. Zbadano, w jaki sposób te narzędzia wpływają na zaangażowanie użytkowników oraz efektywność kampanii. Analiza kluczowych wskaźników wydajności (KPI) pozwoliła ocenić skuteczność działań marketingowych, a także porównać je z wynikami osiąganymi przez konkurencję. Duolingo skutecznie wykorzystuje personalizację treści oraz automatyzację procesów marketingowych, co pozytywnie wpływa na retencję użytkowników i zwiększenie ich lojalności. W pracy podkreślono także znaczenie innowacyjnych rozwiązań w marketingu internetowym i przedstawiono rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju strategii marketingowych firmy. Tym samym praca ukazuje, jak skutecznie można wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe w dynamicznie rozwijającej się branży e-learningu.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorKałęcka, Wiktoria
dc.date.accessioned2025-01-09T12:42:24Z
dc.date.available2025-01-09T12:42:24Z
dc.date.defence2024-09-24
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-21
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerStarzyńska, Małgorzata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd232036
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/161800
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plmarketing internetowy
dc.subject.plcontent marketing
dc.subject.plreklama PPC
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.ple-mail marketing
dc.subject.plmarketing afiliacyjny
dc.subject.planalityka internetowa
dc.subject.plautomatyzacja marketingu
dc.subject.plgrywalizacja
dc.subject.plDuolingo
dc.titleAnaliza i ocena skuteczności działań marketingowych w przestrzeni Internetu. Studium przypadku firmy Duolingo
dc.title.alternativeAnalysis and assessment of the effectiveness of marketing activities in the online space. In case study of Duolingo company
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication