Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Priorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości - perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030
cris.lastimport.scopus | 2024-02-12T19:10:05Z |
dc.abstract.pl | Idea całożyciowego uczenia się asymiluje teorię edukacji dorosłych. Andragogiczne paradygmaty są pochodną nie tylko naukowych badań, są także silnie powiązane z mechanizmami polityki publicznej, ekonomii, oczekiwaniami rynku pracy i potrzebami społecznymi. Przeniesienie akcentu z procesów nauczania na uczenie się w nieformalnej przestrzeni wymaga nowego spojrzenia na zadania stawiane przed organizatorami i uczestnikami praktyki edukacyjnej, powoduje zmianę w obszarze funkcji społecznych edukacji dorosłych. Cele Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030 służą budowaniu kultury pokoju, sprawiedliwości społecznej oraz równości. Omawiany w artykule cel czwarty dotyczy równego dostępu do edukacji włączającej dobrej jakości. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Szarota, Zofia |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T17:46:10Z |
dc.date.available | 2024-01-25T17:46:10Z |
dc.date.issued | 2019 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.number | 1 |
dc.description.volume | 78 |
dc.identifier.doi | 10.15219/EM78.1399 |
dc.identifier.issn | 1731-6758 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/117020 |
dc.identifier.weblink | http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/78/id/1399 |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.relation.ispartof | E-Mentor |
dc.relation.pages | 46-53 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Priorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości - perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030 |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |