Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Priorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości - perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030

cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:10:05Z
dc.abstract.plIdea całożyciowego uczenia się asymiluje teorię edukacji dorosłych. Andragogiczne paradygmaty są pochodną nie tylko naukowych badań, są także silnie powiązane z mechanizmami polityki publicznej, ekonomii, oczekiwaniami rynku pracy i potrzebami społecznymi. Przeniesienie akcentu z procesów nauczania na uczenie się w nieformalnej przestrzeni wymaga nowego spojrzenia na zadania stawiane przed organizatorami i uczestnikami praktyki edukacyjnej, powoduje zmianę w obszarze funkcji społecznych edukacji dorosłych. Cele Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030 służą budowaniu kultury pokoju, sprawiedliwości społecznej oraz równości. Omawiany w artykule cel czwarty dotyczy równego dostępu do edukacji włączającej dobrej jakości.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSzarota, Zofia
dc.date.accessioned2024-01-25T17:46:10Z
dc.date.available2024-01-25T17:46:10Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.description.volume78
dc.identifier.doi10.15219/EM78.1399
dc.identifier.issn1731-6758
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/117020
dc.identifier.weblinkhttp://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/78/id/1399
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofE-Mentor
dc.relation.pages46-53
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titlePriorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości - perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication