Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja
Zaraźliwy optymizm. Recenzja książki: Timothy D. Walker, "Fińskie dzieci uczą się najlepiej".
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Friedrich, Michał |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T12:18:38Z |
dc.date.available | 2024-01-26T12:18:38Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.number | 7 |
dc.description.volume | 101 |
dc.identifier.issn | 0017-1263 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125764 |
dc.identifier.weblink | https://katalogi.bn.org.pl/discovery/fulldisplay?docid=alma991023566159705066&context=L&vid=48OMNIS_NLOP:48OMNIS_NLOP&lang=pl&search_scope=NLOP_IZ_NZ&adaptor=Local%20Search%20Engine&tab=LibraryCatalog&query=any,contains,Micha%C5%82%20Friedrich&offset=0 |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | literary studies |
dc.relation.ispartof | GŁOS NAUCZYCIELSKI |
dc.relation.pages | 12-13 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.pl | edukacja dydaktyka nauczyciel uczeń Finlandia |
dc.title | Zaraźliwy optymizm. Recenzja książki: Timothy D. Walker, "Fińskie dzieci uczą się najlepiej". |
dc.type | ReviewArticle |
dspace.entity.type | Publication |