Artykuł recenzyjny
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zaraźliwy optymizm. Recenzja książki: Timothy D. Walker, "Fińskie dzieci uczą się najlepiej".

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorFriedrich, Michał
dc.date.accessioned2024-01-26T12:18:38Z
dc.date.available2024-01-26T12:18:38Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number7
dc.description.volume101
dc.identifier.issn0017-1263
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125764
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/discovery/fulldisplay?docid=alma991023566159705066&context=L&vid=48OMNIS_NLOP:48OMNIS_NLOP&lang=pl&search_scope=NLOP_IZ_NZ&adaptor=Local%20Search%20Engine&tab=LibraryCatalog&query=any,contains,Micha%C5%82%20Friedrich&offset=0
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationliterary studies
dc.relation.ispartofGŁOS NAUCZYCIELSKI
dc.relation.pages12-13
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.pledukacja dydaktyka nauczyciel uczeń Finlandia
dc.titleZaraźliwy optymizm. Recenzja książki: Timothy D. Walker, "Fińskie dzieci uczą się najlepiej".
dc.typeReviewArticle
dspace.entity.typePublication