Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rozpoznawanie sytuacji językowej dziecka dwu- i wielojęzycznego z wykorzystaniem Logopedycznego kwestionariusza rozpoznania sytuacji językowej dziecka w perspektywie wielojęzyczności i wielokulturowości

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorZawadka, Joanna
dc.contributor.authorSadowska, Elżbieta
dc.contributor.authorKurowska, Marlena
dc.date.accessioned2024-01-29T02:47:26Z
dc.date.available2024-01-29T02:47:26Z
dc.date.issued2020
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.isbn978-83-8220-226-7
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/159504
dc.identifier.weblinkhttps://wydawnictwo.uni.lodz.pl/produkt/granice-tolerancji-w-sztuce-i-wychowaniu/
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.publisher.ministerialUniwersytet Łódzki
dc.relation.bookInterdyscyplinarne aspekty diagnozy i terapii logopedycznej
dc.relation.pages115-125
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRozpoznawanie sytuacji językowej dziecka dwu- i wielojęzycznego z wykorzystaniem Logopedycznego kwestionariusza rozpoznania sytuacji językowej dziecka w perspektywie wielojęzyczności i wielokulturowości
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication