Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Nastolatek jako „trudny klient” w perspektywie przedstawicieli gminnych instytucji kultury

dc.abstract.plOferta gminnych instytucji kultu­ry kierowana do nastolatków jest uboga i mało zróżnicowana. Młodzież charakte­ryzowana jest przez jej pracowników jako „trudny klient”. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest ograniczony kontakt pracow­ników z osobami młodymi oraz brak ko­munikacji między instytucjami, które nie dzielą się doświadczeniami. Miasta po­łożone w pobliżu stolicy muszą również walczyć z konkurencyjną ofertą wielko­miejską i ograniczeniami budżetowymi.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorŻbikowska, Agata
dc.date.accessioned2024-01-25T13:29:51Z
dc.date.available2024-01-25T13:29:51Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.volume9
dc.identifier.issn2353-1266
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/113352
dc.identifier.weblinkhttps://czasopisma.mazowiecka.edu.pl/index.php/sej/article/view/613
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsociology
dc.relation.ispartofSpołeczeństwo. Edukacja. Język
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleNastolatek jako „trudny klient” w perspektywie przedstawicieli gminnych instytucji kultury
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication