Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Marketing w czasie rzeczywistym jako sposób dotarcia do współczesnych odbiorców na przykładzie firmy IKEA

dc.abstract.enThe master's thesis “Real-time marketing as a way to reach modern audiences on the example of IKEA” deals with the characteristics of real-time marketing and its application in the promotional activities of modern companies. The purpose of the paper is to define the term real-time marketing, to identify the main characteristics of this tactic and the requirements necessary for its implementation. It examined the various forms and sources of materials based on real time marketing, as well as the communication channels commonly used for their dissemination. As part of the topic analysis, the author also tested the effectiveness of real time marketing and the ease of its replication by modern organizations as part of their marketing strategy. The study showed that regardless of age groups, real-time marketing is a useful communication tool for building brand awareness, improving image, increasing engagement with current audiences and potentially increasing company profits.
dc.abstract.plPraca „Marketing w czasie rzeczywistym jako sposób dotarcia do współczesnych odbiorców na przykładzie firmy IKEA” zajmuje się charakterystyką real time marketingu oraz jego zastosowania w działaniach promocyjnych współczesnych firm. Celem pracy jest zdefiniowanie terminu marketingu w czasie rzeczywistym, wskazanie głównych założeń tej taktyki oraz wymagań, koniecznych do jej realizacji. Badaniu zostały poddane różne formy i źródła materiałów opierających się na real time marketingu oraz kanały komunikacji powszechnie wykorzystywane do ich rozpowszechniania. W ramach analizy tematu Autorka sprawdziła również skuteczność RTM oraz łatwość w jej replikacji przez współczesne organizacje w ramach ich strategii marketingowej. Badanie wykazało, że niezależnie od grup wiekowych marketing w czasie rzeczywistym stanowi przydatne narzędzie komunikacyjne, pozwalające na budowanie świadomości marki, poprawę wizerunku, zwiększenie zaangażowania obecnych odbiorców i potencjalne podwyższenie zysków firmy.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorSkipietrow, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-09T12:46:26Z
dc.date.available2025-01-09T12:46:26Z
dc.date.defence2024-09-25
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-19
dc.description.promoterOpolska-Bielańska, Agata
dc.description.reviewerGaczyńska, Agnieszka
dc.description.reviewerOpolska-Bielańska, Agata
dc.identifier.apd231544
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163565
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enreal-time marketing
dc.subject.ensocial media
dc.subject.encommunication strategy
dc.subject.enreal-time research
dc.subject.eninternet
dc.subject.enbrand
dc.subject.ennews
dc.subject.entimeliness
dc.subject.enidentity
dc.subject.plreal-time marketing
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plstrategia komunikacyjna
dc.subject.plbadania w czasie rzeczywistym
dc.subject.plinternet
dc.subject.plmarka
dc.subject.plnewsy
dc.subject.plaktualność
dc.subject.pltożsamość
dc.titleMarketing w czasie rzeczywistym jako sposób dotarcia do współczesnych odbiorców na przykładzie firmy IKEA
dc.title.alternativeReal time marketing as a way to reach modern audiences, based on the example of IKEA
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication