Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

 

Edukacja na odległość w zakresie geoinformatyki

dc.abstract.plTechnologie e-learningu oraz MOOC dają nie tylko duże możliwości edukacji geoinformatycznej (GIS), ale mogą także wpływać na wzrost zainteresowania tą tematyką. Umożliwiają one zainteresowanym poszerzanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności przetwarzania i analizowania informacji przestrzennej. Autorzy artykułu podjęli badania poświęcone problematyce kształcenia zdalnego w zakresie geoinformatyki
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPokojski, Wojciech
dc.contributor.authorMaszewska, Karina
dc.date.accessioned2024-01-24T22:26:10Z
dc.date.available2024-01-24T22:26:10Z
dc.date.issued2017
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume68
dc.identifier.doi10.15219/EM68.1284
dc.identifier.issn1731-6758
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/105719
dc.identifier.weblinkhttp://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/68/id/1284
dc.languagepol
dc.relation.ispartofE-Mentor
dc.relation.pages30-39
dc.rightsOther
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plGIS
dc.subject.plGeoinformatyka
dc.subject.plEdukacja na odległość
dc.subject.plMOOC
dc.titleEdukacja na odległość w zakresie geoinformatyki
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication