Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zjawisko imprinów na polskim rynku wydawniczym na przykładzie Wydawnictwa YaNa

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe dissertation is devoted to the creation and launch of a new brand in the publishing market - a youth imprint related to the young adult segment. A detailed process of branding, from ideas to market entry, is presented, as well as a description of the steps taken in publishing books. The project assumptions were presented in a theoretical and practical way, based on selected books published under the banner of „YaNa publishing house. Additionally, objective opinions of readers and Internet users were presented, and qualitative research was conducted on the resulting imprint.
dc.abstract.plPraca poświęcona jest stworzeniu oraz wprowadzeniu na rynek wydawniczy nowej marki – młodzieżowego imprintu związanego z segmentem young adult. Przedstawiono szczegółowy proces tworzenia marki, od pomysłów do wejścia na rynek, a także opisano działania podejmowane przy publikacji książek. Założenia projektowe przedstawiono w sposób teoretyczny oraz praktyczny, opierający się na wybranych książkach, które ukazało się pod szyldem Wydawnictwa YaNa. Dodatkowo przedstawiono obiektywne opinie czytelników oraz internautów, a także przeprowadzono badania jakościowe na temat powstałego imprintu.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorKrysiak, Weronika
dc.date.accessioned2025-01-09T12:48:12Z
dc.date.available2025-01-09T12:48:12Z
dc.date.defence2024-07-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-02
dc.description.promoterChamera-Nowak, Agnieszka
dc.description.reviewerZając, Michał
dc.description.reviewerChamera-Nowak, Agnieszka
dc.identifier.apd233115
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164354
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.encontemporary fiction
dc.subject.enyoung adult
dc.subject.ennew adult
dc.subject.enyouth imprint
dc.subject.enpublishing project
dc.subject.enbook
dc.subject.enpublishing market
dc.subject.plliteratura obyczajowa
dc.subject.plyoung adult
dc.subject.plnew adult
dc.subject.plimprint młodzieżowy
dc.subject.plprojekt wydawniczy
dc.subject.plksiążka
dc.subject.plrynek wydawniczy
dc.titleZjawisko imprinów na polskim rynku wydawniczym na przykładzie Wydawnictwa YaNa
dc.title.alternativeThe phenomenon of imprints on the Polish publishing market on the example of „YaNa publishing house
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication