Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Do time perspectives predict school performance beyond intelligence and personality?

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:35:47Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorRudzinska-Wojciechowska, Joanna
dc.contributor.authorWojciechowski, Jerzy
dc.contributor.authorStolarski, Maciej
dc.date.accessioned2024-01-24T22:13:37Z
dc.date.available2024-01-24T22:13:37Z
dc.date.issued2021
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.volume172
dc.identifier.doi10.1016/J.PAID.2020.110594
dc.identifier.issn0191-8869
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/105325
dc.identifier.weblinkhttps://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886920307856?via%3Dihub
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationpsychology
dc.relation.ispartofPersonality and Individual Differences
dc.relation.pages110594
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleDo time perspectives predict school performance beyond intelligence and personality?
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication