Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Ewolucja roli marketingowca w dobie cyfrowej rewolucji

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe aim of this master's thesis was to examine how the role of the marketer has evolved in the era of the digital revolution. The literature was reviewed to present a conceptual framework, as well as key skills, changes, tools, technologies, and trends emerging in marketing. Based on interviews with ten industry experts, the main findings were presented, highlighting that the marketer's role has undergone significant evolution due to the dynamically changing landscape of marketing.
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej było zbadanie, jak ewoluowała rola marketingowca w dobie cyfrowej rewolucji. Analizowano literaturę przedmiotu przedstawiając ramę koncepcyjną, a także kluczowe umiejętności, zmiany, narzędzia, technologie i trendy zachodzące w marketingu. Na podstawie wywiadów z dziesięcioma ekspertami branżowymi zostały przedstawione główne wnioski, które podkreślają, że rola marketingowca przeszła znaczną ewolucję, ze względu na dynamicznie zmieniający się świat marketingu.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Socjologii
dc.contributor.authorBodzak, Agata
dc.date.accessioned2025-01-09T12:48:44Z
dc.date.available2025-01-09T12:48:44Z
dc.date.defence2024-11-27
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-10-28
dc.description.promoterWłoch, Renata
dc.description.reviewerKopczyńska, Justyna
dc.description.reviewerWłoch, Renata
dc.identifier.apd237106
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164613
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enMarketer
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enmedia
dc.subject.endigital marketing
dc.subject.endata-driven marketing
dc.subject.endigital revolution
dc.subject.enartificial intelligence (AI)
dc.subject.enmarketing trends and strategies
dc.subject.plMarketingowiec
dc.subject.plmarketer
dc.subject.plmarketing
dc.subject.plmedia
dc.subject.plmarketing cyfrowy
dc.subject.plmarketing danych
dc.subject.plrewolucja cyfrowa
dc.subject.plsztuczna inteligencja (AI)
dc.subject.pltrendy i strategie marketingowe
dc.titleEwolucja roli marketingowca w dobie cyfrowej rewolucji
dc.title.alternativeThe evolving role of the marketer in the digital revolution
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication